Ce este un Pliant

Pliantyl  reprezinta o metoda eficienta de promovare a afacerii dumneavoastra oferind multe informatii potentialilor clienti decat un flyer si mai la obiect decat o mapa de prezentare.

Tiparitura de mici dimensiuni cu una sau doua indoituri (cu biguire) . De regula imprimarea este fata-verso.

La orice sediu de firma ar trebui sa existe un numar suficient de pliante pentru a fi inmanate oricarui client care intra pe usa. Informatiile pe care i le comunicati pot fi sau nu tinute minte, insa un pliant ramane mereu la dispozitia sa, pentru reamintire sau pentru datele de contact ale firmei.

Un pliant, pentru a avea succes, trebuie sa contina:

  • informatii despre firma, la obiect, fara prea multe inflorituri
  • informatii despre produse – imagini, mod de realizare, caracteristici, pret
  • date despre firma – inclusiv adresa, site, adresa email, numere de telefon
  • optional: marturii ale unor clienti multumiti

Pliantele pot fi distribuite atat la sediul central si la magazine, cat si prin posta sau pe strada, pentru o promovare cat mai extinsa. Daca distribuiti produse la domiciliul clientului, mereu adaugati in colet si un pliant, pentru ca acel client sa poata afla informatii si despre alte produse.

Arata unui prieten:

Comments are closed.